seo uzmanı

Baharın İncelten Nefis Yiyecekleri

Bu nasıl bir uyku durum halidir, bu hafta yaşadığım. Saat 3'ten sonrası hele, amanın gözleri açık tutabilene aşk olsun. Bir de bir üşüme, kışın bu kadar üşümedim hani. Ara sıra baş ağrısı... Cildimde de bir kuruma... Sürekli içinin kıyılma durum hali...



Anlaşıldı, Yaz Saati uygulaması ile tavan yapan Bahar Yorgunluğu yaşıyorum. E tabi, saati bir anda öyle ileri almakla, bünye, hormonlar, kendini hoooppp diye ileri almıyor yani. O da doğanın parçası olarak, yumuşak geçişlere ihtiyacı var.



Heeeee, ama dün geceyi öyle Bahar'a falan veremezsin! Hani uykun geliyordu? Bu nasıl bir gece coşmasıdır?!! Maşallah!!! 20likler gibi, "Kop kop gel!"'li, 3 mekanlı sekmeler.. O içtiklerin kendileri toptan zehir zaten, bir de üstüne "Yapmayın, etmeyin!" sözde ruhunu temiz tutma yalanıyla, Etiler Marmaris Büfe'de 1 değil, tam 2 tane "ıslak"'ı lüpletmeler! O yanında içtiğin ayranlar kurtaramaz seni! Allah seni bildiği gibi yapsın e mi!!! Neymiş, kurtlar dökülecekmiş! Havalar biraz daha ısınsın da, sorarım ben sana? Bak o kurtlar kurtarıyor mu seni??????

O "Bir Büyük!" ve cila niyetine "%100 Malt Candır!"'lar, bugüne de yansıdı tabi. Ertesi günlere kadar yansıyan, zehirli karbonhidrat tuzağına düşüren, en büyük sabotajcı ve haindirler kendileri. Neyse ki, uyanır uyanmaz Sassy'leri devirdin de, lahmacunla, nicesine göre daha az zararlısıyla kotardın günü.



Çok acilen kendini,




Baharın İNCELTEN NEFİS YİYECEKLERİ:








Enginar 


Biz kadınlar için pek önemli Folik Asit vitamini zengini.
C Vitamini, potasyum, lif kaynağı.
Doğal tok tutucu.
Yüksek Alkali.

Zeytinyağlısı misssss...














Taze Sarımsak


Malum sarımsağın sağlığa olan faydası saymakla bitmez.

İnceltici yanı da tam şöyle:
İçinde bulunan anti-bacterial etkili allicin, vücuttaki zararlı yağları yok ediyor, kolesterolü de düşürüyor.

Yeşillik salatalarına şahane yakışır.











Kuşkonmaz


Gurmelerin sebzesi.
Lif kaynağı.
Antioksidan, A, B, C ve K vitamini zengini.
Ödem atıcı.
Yüksek alkali.

Çorbası olsa da içsek.











Taze Nane


Cildi güzelleştiren ve bağışıklık sistemini güçlendiren A vitamini zengini.
Demir kaynağı.

İncelmeye olan etkisi, müthiş kokusunda: Beyindeki tokluk merkezini uyarıyor.














Taze Soğan


Kan şekerini düzenleyen krom minerali içerir.
Karbonhidratları yağa çevirmeden yakmaya yardımcı sülfür zenginidir.
Şahane bir anti-enflamatuardır.
Serotonin yükseltir.














Salatalık


Ödem atıcıdır.
Böbrekleri temizler.
Sülfür zengini.
Antioksidan vitaminlerle dolu.
Lif ve enerji kaynağı.
Yüksek alkali.

Akşam yemeğinden sonraki acıkmalara, şahane bir atıştırmalık.













Marul



C vitamini zengini.
Beta-carotene antioksidanlı.
Potasyum içeren.
Yağ yakan lif kaynağı.
Serotonin yükseltici.

Limonlu limonlu..











Barbunya


Antioksidan zengini. 
Yüksek lif kaynağı.
Sağlıklı protein çılgını.
Serotonin yükseltici.

Süper bir bel inceltici.










Çağla


Antioksidan zengini.
Kan şekeri düzenleyici.
Kalsiyum ve magnezyum dolu.

Bel incelten sağlıklı yağ kaynağı.









Yeşil Erik



Adı üstünde: Can erik.
Kalp dostu.
Bağışıklık güçlendirici.
Gençlik kaynağı.
Serotonin yükseltici.

Not: Alkali tuz (Himalaya veya deniz tuzu) kullanmaca.






Çilek



Anti-enflamatuar enzimleri ve antioksidan zengini.
Serotonin kaynağı.
Yağ yakan ve metabolik hormonları şahanesiyle harekete geçirici.
Leptin yükseltici.

Müthiş bir bel inceltici.












Ben gidiyorum, nefisçe incelmeye... ;-)





Share on Google Plus

About Seo Danışmanlık

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder