seo uzmanı

Bir haftada 2 beden incelme

En çok önerilen diyetlerin başında gelmektedir(kısa süreli diyetler arasından).

Bir haftada 2 beden incelme ve 3 kilo verirsiniz.Sabah kahvaltınız 350 400 kalori arası öğlen ve akşam ise 300 350 kalori arası almalısınız ara öğünlerde ise 70 kalori alabilirsiniz toplamda 1300 kaloriyi geçmemeye çalışmalısınız.

Sabah
1) Bir dilim kepek ekmeğine sürülmüş yağsız labne, yanında bir adet domates ya da greyfurt ve bir bardak taze sıkılmış meyve suyu.
2) İki dilim kepek ekmeğiyle hazırlanmış peynirli tost, bir adet yumurtayla yapılmış omlet, bir adet domates.
3)Bir adet elma, 30 gram müsli, bir çay kaşığı bal ve 100 gram yağsız sütle hazırlanmış elmalı müsli.
4)Bir dilim reçelli ya da ballı etimek, 40 gram yağsız salam ya da tavuk göğsü, yarım adet salatalık
5)Çalışan kadınlar için, bir adet muz, bir adet elma, bir adet kividen oluşan meyve tabağı

Öğlen:
.Bir porsiyon yağsız tavada hazırlanmış sebze ızgara
· İki dilim vejetaryen pizza
· Bir kase çorba, bir dilim kepek ekmeği, 20 gram yağsız peynir
· Bir adet fırında patates, yanında haşlanmış sebze
· Çalışan kadınlar için, Salata yapraklı, peynirli, domatesli sandviç, yanında bir bardak domates suyu 

Akşam:
· Bir adet kepek ekmeğiyle hazırlanmış domatesli, biberli, peynirli tost
· Patates, kabak ve bamyayla hazırlanmış bir tabak yağsız türlü
· Bir tabak spagetti bolonez
· İki adet etli domates dolması
· 250 gram haşlanmış patates, üzerine maydanoz, karabiber ve tuz serpebilirsiniz. 

Ara öğünler:
Ara öğünler
70 kaloriden az
· Bir adet kayısı
· Bir adet elma
· Bir adet portakal ya da greyfurt
· Bir avuç dolusu üzüm ya da kiraz
· Bir adet şeftali
· İki - üç adet havuç
· 150 gram yağsız yoğurt
· İki adet bisküvi

70 kaloriden fazla
· Bir adet muz
· Bir adet armut
· 150 - 200 gram diyet meyve yoğurdu
· 150 gram probiyotik yoğurt
· Bir adet çokoprens
· Üç parça çikolata

Share on Google Plus

About istanbul

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder